Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17327
Blog
četvrtak, svibanj 24, 2007
Soundbite je vrlo kratak zvučni i/ili video isječak izvučen iz dužeg govora ili priloga a koji ostavlja izraziti dojam (pozitivan ili negativan) odnosno prenosi bit govornikove poruke. Njegova karakteristika je da je vrlo zvučan i/ili vizualan. On se uglavnom izvlači od strane novinara ili urednika ili onoga kome je potreban te se naglašava u najavi teksta ili priloga te u njima samima u kojima se ponavlja više puta. S obzirom da se njime lako manipulira te ga se može lako montirati te uvlačiti ili izvlačiti iz konteksta potrebna je visoka doza profesionalne novinarske etike da bi se on objektivno primjenio. Opet, vješti komunikatori svoje klijente podučavaju kada i kako izreći  soundbite te ga i oni mogu vrlo efikasno iskoristiti kao alat (sitan ali efikasan).

29.05 Što i kako: Buzzword
pro-pr @ 10:20 |Komentiraj | Komentari: 0