Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17285
Blog
utorak, travanj 24, 2007
Ugled prema definiciji Hrvatskog enciklopedijskog rječnika ( knjiga 11., str. 179.) glasi: "a. dobar glas, čast, poštovanje, priznanje, uvažavanje ; b. položaj, dostojanstvo". Prema ovoj definiciji poslovni ugled ima isto značenje samo na poslovnoj razini. Ugled se gradi i njeguje godinama a dovoljan je samo jedan krivi potez, faux pas, i ugled može biti narušen pa i uništen.
No, postoje metode i načini kako se mogu procijeniti eventualni napadi na ugled, koje taktike primijeniti na amortizaciju takvih napada te koje strategije i taktike primijeniti pri vraćanju ugleda u prvotno stanje. U malim i većim tvrtkama apsolutno je moguće vratiti ugled. Za povratak, ovisno o jačini narušavanja, je potrebno do 5 godina kako bi se tvrtka ili pojedinac oporavili od narušenog ugleda među dionicima odnosno zainteresiranim javnostima. Nakon krize ili poteza koji je narušio poslovni ugled njegovo vraćanje nominalno vrši  osoba na najvišoj hijerarhijskoj razini - generalni direktor, predsjednik Uprave, vlasnik. Isti (ili ista) koja prihvati taj zadatak, ako se izvrši kvalitetno, može računati na potpunu rekonvalescenciju kako vlastitog tako i ugleda tvrtke.
Tvrtke koje su pogođene ugroženim ugledom, bilo njih samih kao organizacija bilo njihovih vodećih ljudi, mogu pomoću metoda upravljanja poslovnim ugledom, kvalitetnim strategijama i upotrebom primjerenih taktika i tehnika vratiti u potpunosti prijašnji ugled, pa čak i tom novom ugledu dati novu dimenziju. Više o ovoj temi u nekim slijedećim postovima.
"Malo je izgubljeno ako je čast spašena."  Voltaire
pro-pr @ 10:30 |Komentiraj | Komentari: 0