Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17327
Blog
ponedjeljak, studeni 5, 2007
Ovo je omiljeno doba za svakog tko se bavi odnosima s javnošću. Ne, ne mislim na jesen već na izbore. Politički marketing i/ili politički PR su izvor spretnih i nespretnih poteza stranačkih (i svih onih povezanih sa izborima) komunikacijskih "stratega". Napokon dolazi "štof" za pisanje blogova i davanje nezavisnih ocjena i mišljenja na stranačke "ispade". Izborne kampanje prava su mala škola odnosa s javnošću. I ne samo to, ona nam mogu pokazati koja novina, koji novinar zastupa koju političku struju. No, nemojmo očekivati da će nam ovi izbori donijeti nešto kolosalno glede atraktivnosti i zanimljivosti političkih obračuna u postojećim medijima - no, od sada pa nadalje, u igru ulazi internet. Nadajmo se da će se stvari pošteno zakuhati na tom jedinom mediju koji može (a i ne mora!) biti slobodan i dati svima priliku da kažu što misle, naravno, sve u granicama kulture.
Neka igre počnu.
pro-pr @ 09:30 |Komentiraj | Komentari: 0