Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17285
Blog
četvrtak, svibanj 17, 2007

Kao što svaki profesionalac zna temeljni postulat kvalitetnog odnosa s javnošću je «znati ciljanu publiku». Što nam vrijedi sav trud, sve strategije, sve taktike ako nam vijest jedino prenese onaj medij koji ima najmanji «feedback». Bacili smo priliku u vodu.
Da bi svaku priliku iskoristili trebamo poznavati kako određeni mediji funkcioniraju. Srž medija je «desk», tamo gdje se priče dodjeljuju novinarima. No, tamo vlada strka. Velika je mogućnost da, nazovete li samo, nećete nigdje stići. Pošaljite ima fax ( i mail). Pa ga popratite pozivom. Fax (mail) neka budu sastavljeni prema pravilima struke. OBVEZNO.
TV – spoj audio-vizualnog. Jel tako? Ako imate zanimljiv vizualni dio imate prednost. Kamera nema puno, ima dosta priloga koji su interesantni kroz dan. Zato trebate biti spremni ili kako oni kažu «camera friendly». To znači da se konferencija za novinare, izjava ili drugo pripremi u prostoru koji ima infrastrukturu. Ima i korak ispred. Neka ostane naša trik.
RADIO – vrlo je slušan. Prilog mora biti kratak. Može ga se lako pripremiti. Samo što je kratak. 20-30 sekundi i to je to. Nema neverbalne komunikacije kao kod TV-a. Osim tonaliteta i modulacije glasa.
TISKOVINE – ovisno o ritmu izlaženja tiskovine su medij u kojem ćete vjerovatno imati najbolju prođu. Fotografija vrijedi tisuću riječi. Imajte to na umu. Imajte pripremljene fotografije urađene od profesionalnog fotografa ( najpoželjnije u kadru prema pravilima struke). Olakšat ćete i novinaru i njegovom fotografu posao. A vi ćete imati sliku 5+. Budite pažljivi s novinarima. Ima ih svakakvih. Kao i nas. Najljepše je raditi s profesionalcima. I s onima koji to namjeravaju postati. No, bez obzira na nivo tretirajte ih kao hvalevrijednog sugovornika. Imajte svoj profesionalni i kulturni nivo. Bez obzira na krajnji ishod ( prilog ).
Opet, ako vas priprema netko tko poznaje medije koji prate financije i poslove vezane uz njih mogućnost nesporazuma (lošeg priloga) svest ćete na minimum.


 22.03.2007. post o …vidjet ćete….

pro-pr @ 14:05 |Komentiraj | Komentari: 0