Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17327
Blog
ponedjeljak, srpanj 16, 2007

Kriza, to već i vrapci znaju, može izbiti u svakom trenutku u svakom obliku. Nitko nije imun na bar neku vrstu krize, bilo organizacija ili pojedinac. U ovo vrijeme organizaciju ili pojedinca (kojem su potrebni planovi za krizne OSJ) ukoliko iste nemaju pripremljene i/ili ugovore sa agencijom za OSJ možemo s punim pravom nazvati neprofesionalnima i neodgovornima. Zašto? Prvenstveno zbog odnosa prema klijentima, odnosa prema okolici i okolišu, odnosa prema poslovnim partnerima,itd. Danas u Hrvatskoj posluje podosta kvalitetnih agencija sa kvalitetnim osobljem te se može vrlo povoljno dogovoriti aranžman sa njima. I svi mirno spavaju. Ali ne, ljepše je uštedjet pokoju kunicu a kad zagusti – račun je,zapravo, računi su – veliki. Zašto računi? Jedan se ispostavlja za uslugu agencije, jedan je „naplata“ računa u javnosti, jedan je „naplata“ narušenog poslovnog ugleda, jedan je „sječa“ glava, pa dolaze mogući sudski sporovi sa mogućim isplatama šteta,itd. Ima toga podosta. A sve se moglo minimizirati. Ne manipulirati kako nekolicina misli za poslove kriznog (i općenito) OSJ-a već umanjiti negativne učinke pravilnim postupanjem u određenoj/-im situaciji/-ama.
E sad, kroz ovaj tjedan ću probati objasniti neke cost effective alate kriznog OSJ-a. Nadam se da će Vam biti interesantno.

pro-pr @ 10:30 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare