Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17285
Blog
četvrtak, kolovoz 9, 2007

Što je uopće karizma? Da li se može naučiti?Zašto je važna? Da li neka organizacija može biti karizmatična? U slijedećih nekoliko postova probat ću Vam objasniti karizmu te njenu primjenu u odnosima s javnošću.
Za početak objasnimo termin karizma. Riječ karizma dolazi od grčke riječi khárisma što doslovno znači milost, nezasluženi dar te se počela rabiti u teološkim spisima. Hrvatski enciklopedijski rječnik pod prvim objašnjenjem koristi povjesno-teološko-kršćansko značenje nazasluženog spasa te potom djelovanje Božjeg Duha na pojedinog vjernika. Zatim kao nadnaravni dar Duha Svetoga podijeljen pojedincima radi obavljanja neke posebne zadaće ili službe u crkvenoj zajednici (dar proroštva, čudesa, govora i dr.) – ovo ću prilagoditi odnosima s javnošću pa ću, bez ikakve blasfemične namjere, postaviti pitanje da li OSJ/PR može zamijeniti Duha Svetoga te pomoći pojedincu ili organizaciji da postane karizmatičan? (odgovor je pozitivan ali ne u zamjeni Duha Svetoga već u stvaranju karizmatika prema društvenim mjerilima. Drugo objašnjenje HER je da je karizma osobina ili osobine koje čovjeka čine sposobnim da pridobije i druge za svoje ideje i da ih predvodi.


Nastavak slijedi...

pro-pr @ 10:00 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare