Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17327
Blog
srijeda, rujan 12, 2007

Tvrtka ili organizacija per se ne mogu biti karizmatični. Nisu živa bića. No, tvrtku ili organizaciju čine prvenstveno ljudi. Njihovi osnivači, direktori, itd. daju i prenose svoju karizmatičnost u organizaciju. Najbolji primjer je sir  Richard Branson iz Virgina ili Steve Jobs iz Apple-a. Suprotan primjer je Bill Gates iz Microsofta koji svojom blijedom pojavom i stalnim sudskim procesima nikako neće moći Microsoft pretvoriti u karizmatičnu tvrtku. Pa ni pomoću ogromnih karitativnih donacija.

No, tvrtki ili organizaciji njena vizija, misija i cilj daju dozu karizmatičnosti. Imati viziju, misiju i cilj koji su sukladni osobinama karizmatičnih osoba te njih i iskreno provoditi tvrtka ili organizacija mogu imati nijansu karizmatičnosti. Društveno odgovorno poslovanje također nijansira karizmatičnost. Kao zaključak, karizmatičnost organizacija ne čine velebne zgrade, skupe marketinške kampanje, itd. već ljudi koji rade u njoj. Počevši sa glavnom „facom“ koja mora imati lidersko-karizmatične osobine koje se viralno prenose organizacijom prema dolje (ili kako je već organizirana). Marketing i PR mogu učiniti mnogo. Ponekad i čuda. Ali karizma kao obilježje pojedinca ili organizacije gradi se sustavno, dugo i bezgrešno.

pro-pr @ 16:15 |Komentiraj | Komentari: 0