Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17285
Blog
utorak, svibanj 8, 2007

Zašto se razlikovati?
Na današnjem tržištu u kojem ono što danas ima dobru prođu ne znači da će i sutra biti tako. Ujedno, u masi ponude biti dio te mase a ne razlikovati se znači rezati si granu na kojoj se sjedi. U daljnjem tekst ćemo pokušati navesti primjere kako se razlikovati.
BRIGA – o poslu, klijentu se treba brinuti. Treba mu pristupiti individualno, sa punim entuzijazmom te mu tako pokazati da mu je stalo. Poslovna kultura nalaže visok stupanj poštivanja klijenta ,no, u današnje vrijeme se događa da je taj nivo kulture među mogućim poslovnim partnerima izuzetno erodiran. Dobar glas daleko se čuje.
STRAST U POSLU – već se na prvih nekoliko trenutaka može vrlo precizno prepoznati da li osoba uživa radeći svoj posao. U posao treba unijeti strast. Strast i želja da se posao obavi na najbolji mogući način nam daje osjećaj sigurnosti da će onaj koga smo angažirali u potpunosti izvršiti zadano. Onaj tko je imalo upućen u psihologiju može prepoznati strast instantno.
POVJERENJE – baza trajnih poslovnih veza je povjerenje. Povjerenje se proces koji se zarađuje a može se odmah izgubiti. Povjerenje se gradi korak po korak, zahtijeva upornost i kvalitetu ali je jedini siguran temelj uspješne poslovne suradnje. Ono opstaje jedino kao balansirana dvostrana suradnja. Potrebno je uložiti isti ulog s obje strane kako bi bilo trajno. Za mene postoje samo dvije vrste poslovnog odnosa: a) dugi poslovni odnos i b) vrlo dugi poslovni odnos. Baziram se na b).
OBEĆAJ MANJE,DAJ VIŠE – lakše reći nego napraviti. U današnje vrijeme kao da vrijedi obrnuto pravilo. Ali logika je vrlo jednostavna. Svi volimo kad dobijemo više, pa makar i mrvicu više, od onog što smo dogovorili. Vođeni tom logikom koju vješto, trgovačk sigurno iskalkuliramo postići ćemo više nego bilo kojom poslovnom strategijom.


 Nastavak 10.05.2007.

pro-pr @ 13:40 |Komentiraj | Komentari: 0