Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17285
Blog
četvrtak, svibanj 10, 2007

POSTAVI VISOKE STANDARDE – kako bi postigli dobre rezultate trebamo postaviti i odgovarajuća očekivanja, no, kako bi postigli izvanredne rezultate moramo postaviti standarde i očekivanja koja su iznad okoline, iznad konkurenata i kolega.
SPOZNAJ SAM SEBE – ( natpis na Apolonovom proročištu u Delfima ) nema osobnog probitka i isticanja od drugih ako se sam dobro ne poznaješ. Moraš poznavati svoje vrijednosti i znanja. Moraš ih svakodnevno razvijati. Imajući prednosti koje te razlikuju od drugih daju ti prednost pred drugima. Neke od prednosti: poznavaj prave ljude, pomaži ljudima, čitaj, razmišljaj, misli dugoročno,…
BUDI BITAN – danas su ljudi uglavom okrenuti sami sebi. Iskoristi tu egocentričnost. Prenosi im informacije koje su im bitne. No, kako razgovori i sastanci ne bi bili teocentrični upotrijebi ( modificirano) Paretovo načelo  80/20 ( 80 % posljedica dolazi od 20 % uzroka, u našem slučaju donosi im 80 % vijesti koje se tiču samo njih ). Postani totalni stručnjak na svom polju učeći i primjenjujući znanja i vještine koje posjeduješ. Bit ćeš bitan.
NAUČI PRODATI – na kraju, sve se vrti oko prodaje. Njoj je posljedica uspjeh na poslu, veća zarada, veći uspjeh ( ukoliko uspjeh mjerite materijalno), itd. Znati kako prodati sebe znači imati veliku prednost pred svima. Prođite tehnike prodaje.


Evo,to bi bilo malo o prednostima koje možete imati. Slijedeći post 15.05.2007. bit će obrada nekog tekućeg komunikacijskog (?) problema?

pro-pr @ 10:00 |Komentiraj | Komentari: 0