Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17327
Blog
utorak, veljača 5, 2008

Samo ime agencije ne znači baš mnogo. Niti ime najboljeg odvjetnika ne može učiniti čudo, niti najbolji kirurg nije svemogući. Jaka agencija ima svoju pozadinu. Iskustvo, uigran tim, itd. no što ako im niste među prvih X klijenata. Što ako im niste zlatna koka? Nažalost, u biznisu se sve vrti oko novca. Zanemarimo etiku o koju se svi busamo. Etika ne donosi novac, ne plaća račune. Niti manja agencija nije imuna na „prihod od klijenta“. Circulus vitiosus.

Kako bih ja izabrao agenciju da me zastupa? Teško pitanje. Njihove reference mi ništa ne znače. Bitne, krizne situacije ne smiju iznositi, veže ih Ugovor. Škole koje su završili, diplome, plakete, nagrade me također ne zadovoljavaju. I, što onda? Napraviti uvodni razgovor sa nekoliko agencija i sa osobom koja će biti zadužena za mene. Moram osjetiti „kemiju“ ( ne intimnog tipa), moram pitanjima, koje unaprijed pripremim, dobiti osjećaj da je ta agencija ili osoba sposobna učiniti ono što mi treba. A zatim veliko finale, želim da mi ta osoba riješi zadatak (problem) bilo stvarni, bilo fiktivni.

I savjet za kraj. Ovisno o kolikoj se organizaciji radi, što sve treba poduzeti, itd. imajte kontakt osobe koja zauzima drugo mjesto na listi. Nikad se ne zna. I najbolji griješe.  

pro-pr @ 09:30 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare