Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17327
Blog
utorak, svibanj 15, 2007

Prvo, da se razumijemo - ovo je kap u moru PR-a vezanog za financijsku industriju. U ovom postu, kojeg ćemo podijeliti na dva dijela probat ćemo malo približiti sistem funkcioniranja medijskog istupa tvrtki u financijskom sektoru. Drugi dio će sadržavati presjek kroz vrste medija ( novine, tv, …) i kako potencirati i plasirati vijest.
Postoje strategije kojima se može vrlo efikasno plasirati vijest te biti siguran da će se ista i objaviti. Treba poznavati medijsko tržište, treba poznavati novinare i urednike te treba poznavati industriju koja se «gura» ( klijenta). Treba ujedno i dobro procijeniti kada se vijest(i) plasira(ju). Vijesti o godišnjim rezultatima, mogućim poslovnim pothvatima, spajanjima, kupovinama i prodajama te svim ostalim moguće zanimljivim «stvarima» tvrtke treba detaljno razraditi i stvoriti strategiju «upravljanja vijestima». Strategija je termin koji vrlo često upotrebljavamo te se ona sastoji uglavnom od dobro razrađenog vremenskog plana kojeg prate razni upotrebljivi načini izvršenja.
Potrebno je kvalitetno pratiti industriju te sveopće medije kako bi se pravi način izvršenja izvršio u pravo vrijeme. Svaku priliku treba iskoristiti. Ono što uvijek daje prednost je:


  • velika,dobra priča
  • ekskluziva
  • pristup upravljačkom vrhu ( managementu)
  • vjerodostojan, uvijek dostupan izvor

Kvalitetan i kontinuiran rad na vrhunskim odnosima s javnošću podiže cijenu. Svemu.

Nastavak 17.05.2007.

pro-pr @ 14:30 |Komentiraj | Komentari: 0