Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17327
Blog - veljača 2008
utorak, veljača 5, 2008

Samo ime agencije ne znači baš mnogo. Niti ime najboljeg odvjetnika ne može učiniti čudo, niti najbolji kirurg nije svemogući. Jaka agencija ima svoju pozadinu. Iskustvo, uigran tim, itd. no što ako im niste među prvih X klijenata. Što ako im niste zlatna koka? Nažalost, u biznisu se sve vrti oko novca. Zanemarimo etiku o koju se svi busamo. Etika ne donosi novac, ne plaća račune. Niti manja agencija nije imuna na „prihod od klijenta“. Circulus vitiosus.

Kako bih ja izabrao agenciju da me zastupa? Teško pitanje. Njihove reference mi ništa ne znače. Bitne, krizne situacije ne smiju iznositi, veže ih Ugovor. Škole koje su završili, diplome, plakete, nagrade me također ne zadovoljavaju. I, što onda? Napraviti uvodni razgovor sa nekoliko agencija i sa osobom koja će biti zadužena za mene. Moram osjetiti „kemiju“ ( ne intimnog tipa), moram pitanjima, koje unaprijed pripremim, dobiti osjećaj da je ta agencija ili osoba sposobna učiniti ono što mi treba. A zatim veliko finale, želim da mi ta osoba riješi zadatak (problem) bilo stvarni, bilo fiktivni.

I savjet za kraj. Ovisno o kolikoj se organizaciji radi, što sve treba poduzeti, itd. imajte kontakt osobe koja zauzima drugo mjesto na listi. Nikad se ne zna. I najbolji griješe.  

pro-pr @ 09:30 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
petak, veljača 1, 2008

Najbolje oboje. I to rješenje koristi većina tvrtki u hrvatskoj koja prepoznaje kvalitetan odnos sa javnostima. Zašto? Naravno, in house PR osoba ima dneven full informacije koje počinju od najnižeg osoblja do glavnog direktora. Aktivno su (ili bi trebali biti) upleteni u dnevne akcije, brifiraju onog koga trebaju i kanaliziraju informacije onima kojima trebaju. Nedostatak in house rješenja je nedostatak objektivnosti i „podilaženje“ šefovima. Nitko ne voli da im se donosi loša vijest 8a pogotovo šef da je procurila neugodna vijest,npr.).

Sinergija in-house rješenja i outsourcea je dobitna. Agencija plaćena po satu ili prema dogovoru ima određenu „težinu“ kada se predstavlja bilo generalnom direktoru, bilo Upravnom ili Nadzornom odboru. Sluša ih se i zbog toga jer se od njih očekuje objektivnost (i to može biti predmet diskusije jer ako želite zadržati ugovor možda i vi pokleknete pred objektivnošću – no to profesionalci ugovorno riješe – bez obzira na pozitivnost ili negativnost vijesti koja se prenese određenoj osobi ona ju mora prihvatiti kao objektivno mišljenje.

Naravno, agencija ima puno šire kontakte sa ostalim medijima, može biti specijalizirana za krizne situacije i tu može puno pomoći in house osobi za odnose sa javnošću.

Premisa uspješne suradnje je povjerenje između principala i agencije, da je pravodobno i istinski obavješten o svim parametrima kako bi mogao ili savjetovati in house PR osobu ili sam(i) odraditi posao. Znači, vanjskom suradniku, agenciji na dispoziciji u svako doba moraju biti dostupne informacije i osobe koje mogu dati relevantne odgovore na otvorena pitanja.

 

Nastavak: Kako izabrati vanjsku agenciju?

pro-pr @ 09:30 |Komentiraj | Komentari: 0