Odnosi s javnošću, mediji, image, itd.
PRO.PR @ HERMES
INDEX
Nema zapisa.
Brojač posjeta
17285
Blog - listopad 2007
petak, listopad 12, 2007

Kredibilitet prema Hrvatskom enciklopedijskom rječniku označava odnos u kojem se drugoj suprotnoj strani vjeruje, kada je ona uvjerljiva; povjerenje u partnera. Dolazi od latinske riječi credibilitas: uvjerljivost, credere: vjerovati.
Ok. Nakon ovog uobičajenog uvoda krećemo sa onime čega nema u knjigama o PR-u i često se daje „profesionalcima“ da stvore, upravljaju i , naravno, povećavaju ga. Kredibilitet mogu imati svi. Privatne osobe, od potpunih anonimusa do sveučilišnih profesora, pravne osobe i organizacije, od najskromnijeg obrtnika do najveće poslovne organizacije, imaju ga i vjerske zajednice i njihove „vođe“ (bez uvrede na izboru riječi). Ovisi o veličini publike (susjed Joža nema publiku kao premijer Sanader a on pak nema publiku kao predsjednik Bush), relevantnosti poruka koja/e se prenosi (susjed Joža bolje zna tko se doselio u stan na prvom katu, dok premijer Sanader zna trenutnu zaduženost Hrvatske prema Svjetskoj banci a predsjednik Bush zna što-šta 8osim tko je na prvom katu i koliko dugujemo SB) te samoj ekspertizi, znanju, iskustvu i vjerodostojnosti onoga tko prenosi poruku. Miješanje subjektivnosti i objektivnosti u ocjeni kredibiliteta je velika i ovisna o raznim faktorima.
Sad kad sam napravio predigru prestajem a nastavak slijedi kroz par dana…

pro-pr @ 09:30 |Komentiraj | Komentari: 0